Türkiye Cumhuriyeti

Şanhay Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Başkonsolosluğumuzla İletişim Hakkında Duyuru , 10.11.2014

Görev bölgemizde yaşayan siz kıymetli vatandaşlarımızın iş, işlem ve çıkarlarının gözetilmesi Başkonsolosluğumuzun en temel önceliğidir. Bu itibarla, işlemlerinizin en kolay ve hızlı biçimde sonuçlandırılmasına büyük önem veriyoruz. Bunu sınırlı personel yapımızla gerçekleştirmeye çalışıyoruz (an itibariyle Başkonsolosluğumuzdaki başvuru kabullerini yapan ve Türkçe bilen sadece bir yerel personelimiz bulunmaktadır).

Siz değerli vatandaşlarımıza hizmet vermeye çalışırken iş yükümüzü ağırlaştıran en önemli husus, Çinli dostlarımızın Türkiye’ye gitmek üzere yaptıkları artan sayıdaki vize müracaatlarıdır. Her yıl 30 binden fazla vize başvurusunu sonuçlandırıyoruz. Haftanın üç günü (Pazartesi, Çarşamba, Cuma) vize başvurularını kabul ediyoruz. İşlem yaptırmak ve/veya bilgi almak üzere Başkonsolosluğumuza telefonla ulaşmakta yaşanabildiğini haber aldığımız güçlüklerin temel sebebi bu yoğunluktur.

Siz kıymetli vatandaşlarımızın işlemleri elbette bizim için her zaman önceliklidir. Bu nedenle, telefonla iletişimde herhangi bir aksaklık yaşadığınız takdirde, isim ve iletişim bilgilerinizi içeren bir e-posta mesajını, kısaca başvurunuzun konusunu da belirtmek suretiyle resmi e-posta adresimize, consulate.shanghai@mfa.gov.tr, göndermenizi rica ediyoruz.

Sizlere en kısa sürede geri dönüş yaparak, talebinizi yerine getireceğimizden emin olabilirsiniz.

Anlayış ve bu konudaki işbirliğinize güvenerek, saygılarımızla bilgilerinize sunarız.

Şanhay Başkonsolosluğu